Att bli kund

Efter första kontakten som du har tagit med oss via mail eller telefon, så kommer vi att boka in ett möte hos dig. Vi går igenom vilken städning du vill ha hjälp med eller om det gäller någon av de andra tjänsterna. Vi kommer överens om hur ofta du vill ha städning/annan hjälp. Vi har med vår checklista som du själv bockar i. Efter besöket dokumenterar vi vad du vill ha hjälp med och gör en städ beskrivning. Detta görs för att du ska få det exakt som du vill varje gång. Hembesöket kostar ingenting. Passar det bättre med videolänk kan vi lösa det också. 


Betalningsalternativ

Elektronisk faktura – du får fakturan på mailen.

Pappersfaktura – fakturan skickas genom post och då tillkommer en avgift på

Swish - Du betalar direkt via telefonen.

 

Nöjd kundgaranti

Vi strävar alltid efter att våra kunder ska känns sig trygga och därför erbjuder vi alla våra kunder 100% nöjdkund garanti. Ni har 48 timmar på er att återkoppla till oss via mail eller telefon om det är något ni inte är nöjd med. Vi åtgärda då eventuella brister eller fel. Självklart är det gratis. 

 

Miljö

Vi värnar om miljön och vi använder miljömärkta produkter som ger minsta möjliga miljöpåverkan.

 

Att tänka på innan städningen

·Plocka undan innan vi kommer och städar. Det gör det lättare för oss att komma åt överallt.

·Avboka minst 48 timmar innan din bokade tid. Annars faktureras du för hela beloppet. Undantag kan göras om  sjukdom uppkommer inom dem 48 timmarna. Men meddela alltid så fort du vet.

·Fast pris baseras på normal nedsmutsning.